Online cykelhandler
Har du spørgsmål vedrørende din seneste ordre? Klik her!

Efter levering

Efter levering

Hvorfor har jeg modtaget en dellevering?
For at kunne sende din ordre så hurtigt som muligt, kan vi opdele den i flere pakker. Efter dit køb modtager du som sædvanlig en ordrebekræftelse pr. e-mail...
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg modtager en beskadiget vare?
Hvis du imod forventing skulle modtage en beskadiget eller forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen eller på service@campz.d...
Hvad kan jeg gøre, hvis der mangler en vare i forsendelsen?
Kontroller venligst, at du ikke har modtaget en dellevering, før du kontakter os. I nogle tilfælde vil din ordre blive opdelt i to pakker. Det er bedst at s...
Hvad kan jeg gøre, hvis jeg modtager den forkerte vare?
I så fald bedes du kontakte vores kundeservice direkte. For at sikre en optimal og hurtig behandling har vi brug for følgende oplysninger fra dig: Hvilk...
Min ordre kunne ikke leveres!
Så snart en fragtudbyder returnerer en pakke til os, er det af tekniske årsager ikke muligt at sende den til dig igen. I dette tilfælde refunderes faktu...