Online cykelhandler
Har du spørgsmål vedrørende din seneste ordre? Klik her!

Generelt

Generelt

Hvor kan jeg se min faktura?
Vi har en selvbetjeningsportal, hvor du kan få adgang til dine fakturaer. Har du bestilt med en kundekonto eller som gæst? Hvis du har en kundekonto: ...
Kan jeg ændre den valgte betalingsmetode?
Nej, det er desværre ikke muligt at ændre betalingsmetoden, når du først har gennemført din bestilling.
Kan jeg søge om tilbagebetaling af moms?
Momsrefusion understøttes ikke af vores nuværende systemer. Vi beder dig derfor om forståelse for, at vi ikke kan refundere moms.
Hvorfor blev min kreditkortbetaling afvist?
Hvis det ikke er muligt at betale med kreditkort, kan det skyldes forskellige årsager. F.eks. en indtastningsfejl, et ugyldigt kort, manglende verifikation ...
Hvor kan jeg finde sikkerhedskoden på mit kreditkort?
Du finder den trecifrede sikkerhedskode på bagsiden af dit kreditkort.