Generelt behandler vi alle klager i overensstemmelse med den lovmæssig garanti. Det vigtigste er, at vi skal være dit første kontaktpunkt, hvis du har problemer med et produkt eller en ordre.


Hvad er den lovmæssig garanti?

Alle produkter er omfattet af en 24 måneders lovmæssig garanti, som begynder fra det tidspunkt, hvor din ordre leveres til dig. Hvis et produkt viser sig at være defekt inden for de første 24 måneder, har du ret til at klage, og vi skal tilbyde en reparation, et nedslag i købsprisen eller levering af en erstatning. Vi gør opmærksom på, at uafhængige reparationer, som udføres uden vores samtykke, ikke refunderes. 


Den lovmæssig garanti gælder kun for materielle fejl, dvs. fabrikations- og produktfejl, som findes på leveringsdatoen. Skader, der skyldes forkert montering eller brug, ændringer, utilstrækkelig pleje eller slitage, er udelukket fra garantien.


Har du opdaget en defekt på et produkt, du har købt hos os?

For at indsende en reklamation skal du kontakte os ved at bruge den samme e-mail-adresse, som du brugte i forbindelse med afgivelsen af ordren, med angivelse af følgende oplysninger:

  • Ordrenummer
  • Mindst to billeder eller videoer — et af hele produktet og et andet, der viser fejlen/problemet. Vi skal også bruge serie- eller stelnummeret, hvis produktet har et.
  • En kort beskrivelse af problemet, og hvordan det er opstået.


Når vi har alle de nødvendige oplysninger, registrerer og behandler vi din klage. Vi kontakter dig derefter igen med et udvalg af løsninger og/eller en beskrivelse af de næste skridt. Afhængig af mængden af henvendelser, vi modtager på det pågældende tidspunkt, kan det tage nogen tid at behandle klagen. Undlad venligst at sende flere anmodninger, da dette kun vil forlænge vores svartid.